Régi AC elemek visszatérése, multiplayer lehetőség a közeljövőben

A napokban a GameInformer egy interjút vett a Ubisoft CCO, Serge Hascoet-tól, aki elég érdekes információkat osztott meg velünk. A cikk írása közben néha azért fogtam a fejem, hogy mégis mire készülnek a Ubisoft-nál, de csak a fele legyen igaz.

Egy játék fejlesztése

Az alapokat általában a fejlesztői csapatok készítik, ami először a stúdió kap meg először, aztán a többi szerkesztői csapatok ( Serge-t beleértve )

A sorozat fejlődése

Amikor rákérdeztek, hogy az Origins és Odyssey hogy távolodik el az assassin világától ( hogy még több játékos élményt vonzunk be ). Serge válaszolt és azt állítja, hogy az Odyssey-ból „hiányzik az assassin érzés, ezen fogunk dolgozni” és hogy „ az rpg mechanizmus sokat fejlődött, de meg kell tartani a Leap of Faith-et, a hangokat, és minden olyan elemet, amelyek a régebbiekben benne volt”.
Serge azt állítja, hogy jó ötlet volt új harcrendszert bevezetni.

Évenkénti megjelenés

Nincs tervben, hogy az AC évenként megjelenjen. „Attól függ. Amit csináltunk, azt 2 csapat fejlesztette, az egyik a Montreal, a másik a Quebec csapata, és időt akartunk adni neki. Nem az évenkénti a kérdés, hanem a minőség”

A főhős és korszak beállítása

Bayek és Aya megfilmesítése?

Amikor megkérdeztük arról, hogy Ezio a leghíresebb Assassinná vált (legfőképpen azért mert kapott 3 játékot), ha ez hatással volt arra, hogy új Assassinokot tervezzenek, Serge egy szimpla nemmel válaszolt.
„A legérdekesebb dolog az, hogy az Assassin’s Creed-et a történelemért szeretik, nem a karakterekért.” Az idősíkot és a hely beállításainak választása vezet mindig ide minket. „Amikor megláttam öreg Ezio a Revelations-ben, nagyon erőteljes volt, de a kontextus és az idősík volt a legnagyobb előnyben”
Amikor Aya-ról és Bayek-ről kérdeztük. Serge válaszolta: „Tervben van….talán valamivel előrébb toljuk a dolgokat, talán egy TV műsor vagy egy film”

Átvezetőmentes játék

Serge azt kérte a csapatoktól, hogy távolodjon el az átvezetőktől. „Ha megfigyelő szeretnél lenni, a játéknak nem kellene helyetted döntenie, játékos döntésnek kéne kellnie”. Serge nem akarja erőltetni az átvezetőket a játékosra, ha ő nem akarja azokat. „Nem jó érzés, ha erőltetve vannak”

Multiplayer

Multiplayer visszatérés lehetősége fenn áll.

Amikor megkérdeztük, hogy hova akar a technológiájuk fejlődni a jövőben, ezt válaszolta: „Az Assassin’s Creed-nek nincs multiplayer módja, és ez egy fontos része a játékos közösségre nézve, így tervbe van véve”.

 

Ev1lTempl4r

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.